2010-10-09 / 13:53:57
0

JUSTIN OM SIN BOK!

Justin Bieber har arbetat med sin självbiografi!

Den illustrerade självbiografin kommer att tala om bakom kulisserna historien om hans snabbt ökande stjärnstatus, som fick hjälp av R & B stjärnan Usher, och kommer att omfatta aldrig tidigare sedda bilder på tonåringen.

På tal om boken uteslutande till News Of The World, sade pop sensation: "När jag var liten hade jag bara en längtan efter ett normalt liv, med en normal familj och det finns inget sätt som någonsin kommer att hända nu." Och han talade om står upp till mobbare. "Olyckligtvis för mobbare, var min pappa en före detta professionell fighter som brukade ta mig till sitt träningspass. Jag fick snabbt ett rykte som någon som inte mobbade alls.''


Källa: www.jbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: