2010-10-17 / 21:54:17
0

TELEFON SAMTALET SOM FÖRÄNDRADE JUSTINS LIV!

Pop sensationen Justin Bieber är bara 16 år, men har redan fullt med saker att berätta om hans framgång. I hans bok Justin Bieber: First Step 2 Forever berättar han om den dagen då hans mamma fick ett telefonsamtal som förändrade Bieber's liv.
En dag fick mamma ett samtal från skoldistriktet och sa att Scooter Braun hade ringt dom och sa att han letade efter den där killen från Stratford.
"Jag är väldigt skeptisk till någon i musikindustrin" sa mamma. "Jag önskar att dom kunde lämna honom ifred."
Dom gav henne Scooter Braun's nummer, men hon ringde inte tillbaka. Så Scooter började ringa till folk i samma område för att försöka hitta oss. Han var så persisant(?) att min mamma ringde upp honom med hemligt nummer för att lyssna på honom.
"Snälla, lyssna på mig bara en minut, Pattie" sa Scooter. "Efter det, om du inte vill att jag ska hör av mig igen, ska jag inte göra det. Jag vill bara säga att jag ser något väldigt speciellt i er son. Och jag ser mycket av mig själv i honom, förutom ett undantag, i den åldern hade jag ingen talang. Jag tror att jag kan hjälpa honom."
Att mamma inte la på direkt, fick mig att tänka. Det här kanske är på riktigt. Kanske är det såhär det börjar. Jag menar, när du sjunger i duschen och låtsas att du är en rockstjärna, tänker man faktiskt inte på hur det händer.
Det där var taget ur Justin's bok, Justin Bieber: First Step 2 Forever

Källa: www.jbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: