2010-10-12 / 13:15:35
0

ZAC OM VANESSA

Zac tycker att det känns “klumpigt” att stå bredvid sin “vackra” flickvän Vanessa Hudgens.

Den 22-åriga skådespelare – som har dejtar sin “High School Musical“-kollega sedan 2005 – avslöjar att han ofta känner sig obekväm bredvid den vackra brunetten, hon är den enda personen som han inte gör galan.

Han förklarar: Att dejta Vanessa gör saker mycket enklare, eftersom vi förstår varandra utan att behöva förklara så mycket. När det kommer till planering är jag verkligen kräsen – värre än någon kvinna. Jag gör alla tokiga förutom Vanessa, hon är alltid väldigt förstående.

“Den enda nackdelen är att hon alltid klär sig så vackert att jag ser klumpig ut och står ut”.

Charlie St. Cloud“-stjärnan erkänner att även om han vet att 21-åriga Vanessa är den rätta för honom, kommer han inte rusa till altargången inom den närmaste tiden och han planerar att vänta med giftemål tills det att han fyllt 40.

Han tillägger till den tyska tidningen Joy: “Vi kommer definitivt inte att gifta oss inom den närmaste tiden. Jag känner att vi är för unga. När jag gifter mig kommer jag att vara minst 40 år”.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: