2010-09-20 / 21:44:58
0

ETT FAN BERÄTTAR HUR HON TRÄFFADE JUSTIN!

Alexa var den senaste vinnaren av Fantouranges tävling. Alexa vann 2 st biljetter till Justins konsert i New York (Madison Square Garden) och hon fick även träffa honom !
Här är en artikel om vad Alexa sa om det :

"Justin Biebers konsert var fantastikt. Ha var så söt....jag älskar honom! Jag fick faktiskt träffa honom efter konserten! Jag och mina vänner var på Justins efterfest som var i en bowlinghall så vi fick träffa honom! Det var den bästa natten i hela mitt liv! Om fantourage inte fanns så skulle jag inte vinna konsert biljetterna eller att få träffa Justin. Då skulle aldrig detta hända! Tack så mycket fantourage ni är bäst! - Alexa

Här är en bild :


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: