2010-09-24 / 17:40:26
0

JASMINE OM RYKTERNA !

Jasmine Villegas, som ryktats vara Justin Bieber's flickvän till och från i en längre period, har nu talat ut om hennes relation med Bieber: ''Han bahandlar mig som vilken person som helst.''

Som vi tidigare rapporterat hade Justin setts smooching med (US-filipino-mexikanskt) sångare Jasmine Villegas i baksätet på en bil när de tankade. De fångades på bild, och såg ut ass kyssas. (BILDER.)

Nu vill Villegas visa att trots att romantiskt kopplade till JB, att han fortfarande behandlar henne som "en av hans fans."

Hon berättar för Bop tidningen: "Det finns inte mycket som jag skulle veta att folk inte vet. Justin är bara 100 procent real med sina fans och hans vänner och han ger alla sin fulla personlighet."

Hon tillade: "Det är en riktigt bra sak om honom. Han är inte fake alls. Han är precis som, "Jag är Justin. Här är jag."



Denna bild är tagen precis efter intervjun och egnligt många källor så har Jasmine och Justin velat gömma sej från fotograferna!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: