2010-09-21 / 21:44:08
0

JUSTIN KYSSER JASMINE?

Well det har kommit ut bilder där det ser ut som att Justin och Jasmine V kysser varandra.
Jag vet inte om dom kysser varandra för det ser inte ut så för mej alltså det ser ut som att han viskar i hennes öra och sen kollar dom bak;)
Och Justin sa ju för typ 1 vecka sen att flickvän är bara trubbel.
Dessa bilder är tagen den 9 onde September av en random person;)



Det finns ju en annan bild som jag vet är sann och det är ju denna bild som egentligen skulle vara till musik videon "Baby" men klipptes bort. Och Justin sa ju att han inte vill kyssa Jasmine nå mer (kolla bilden nedan)



Såklart så har ryktet spridit sej så klicka HÄÄÄR för att läsa en artikel om det och klicka HÄÄÄR.

Jag hittade en till artikel på www.jbieber.blogg.se jag lägger upp det med:

 Den tonång till sångare Justin Bieber har setts kyssa hans motspelare i ''Baby''-videon. Den 16-åriga popstjärnan sågs hångla med Jasmine Villegas, 16, i baksätet av en Honda, hon är även förband på sin nya turné. Enligt TMZ sköt en kanadensisk turist de komprometterande bilderna tidigare denna månad efter att ha sett honom kyssa den unga flickan, som är noga med att bryta miljontals av flickors hjärtan över hela världen. Paret har ryktats dejta för en tid trots att de tidigare hade sagt att de endast var "riktigt coola vänner''...

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: