2010-09-16 / 22:23:40
FILED UNDER:
0

SELENA OM JUSTIN!

''Selena Gomez älskar verkligen Justin Bieber, det har vi hört flera gånger vid det här laget. Förutom att hon ser honom som en lillebror berättar hon att hon tycker om att utnyttjar hans populära namn på scenen för att få bra respons från publiken.
- Om mitt uppträdande går dåligt brukar jag säga hans namn och då jublar publiken, säger Selena i Lopez Tonight.
Som vi alla vet är Justin Bieber en liten kille, rent längdmässigt alltså, något som Selena också kommenterar:
- Jag säger till honom: ''nej, jag tänker inte ta av mig mina högklackadeskor. Du är kort, acceptera det.'' Fast han håller på att bli längre faktiskt.


Det är den med Taylor Swift på framsidan alltså nummer 19;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: