2010-09-07 / 20:54:53
FILED UNDER: Photoshoot
0

TEEN VOGUE PHOTSHOOT BILDER!






Justin uppmuntrar sina fans att komma fram och hälsa på honom när de ser honom. Under en intervju för oktobernumret av Teen Vogue, som kommer ut den den 14 september, frågades han om hans fans som kanske ser honom på gatan,

"Bara prata med mig. Fråga mig hur jag mår". "Presentera dig själv istället för att skrika," Justin! Justin! Justin! Kan jag få ta en bild? "
Förklarde Justin.

Ändå var han tvungen att varna sina fans om en sak och säger "Kom inte fram till mig medan jag äter. Hur skulle du vilja att jag kom in i ditt hus och började ta bilder av dig när du äter? Jag hatar det. "

Den lilla intervjun kommer från www.justindrewbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: