2010-09-25 / 12:08:53
0

VANESSA OM SIN HUND SHADOW!

Vanessa Hudgens: Min hund har en egen vilja

Det är ofta som lilla systerns får begagnade saker. Förra årets klänning och begagnade tv-spel. När det gäller Vanessa blev det tvärtom i varje fall när det gäller hennes hund.

“Hon var faktiskt min systers hund, men hon visste inte hur hon skulle hantera den lilla valpen på drygt 1 kg”, berättar Vanessa för PEOPLEPets.com under onsdagens Axe Music One Night Only Concert i Los Angeles. “I själva verket adopterade Shadow mig som sin mamma och övergav på något sätt min syster. Nu är hon min lilla älsklig.

Toypudeln, som nu är 6 år, tillbringar fortfarande tid med Stella, 14, men det verkar som att den lilla pudeln är glad över att bara få vara sig själv.

“Hon är väldigt, väldigt livlig av sig. Hon har för mycket personlighet”, berättar Hudgens. “Om du inte ger hennes uppmärksamhet och kelar med henne kommer hon att vilja döda dig.”

Förutom Shadows stora personlighet är hon också lite petig när det kommer till vem hon gillar – Lyckligtvis är Hudgens en av dem – Hon har något i form av en oberoende anda. Några kanske skulle kalla det envishet.

“Jag tog med hennes på en vandring i Malibu och tog med henne till den lilla bäcken för att se om hon ville ha vatten”, berättar Hudgens. “Hon började gå i vattnet och sedan började hon bokstavligt rulla sig i leran. Jag tänkte ‘Nej, Shadow’ Jag tog upp henne och satte henne i vattnet, men hon gick direkt tillbaka till hennes lerpöl och satte sig i den. Hon är larlvig och hon har en egen vilja.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: