2010-09-17 / 16:03:57
0

ZAC KAN INTE VARA UTAN VANESSA!

Vilka är de fem sakerna du inte kan vara utan?

Zac: Får se nu. Nyligen har jag läst en hel del på min iPhone eller min iPad. Jag tror att det är en sak. Vad mer? Varför tänker jag på min hund? (skrattar). Det är också bra om Vanessa är med mig. Hon tar hand om mig. Och sedan… min plånbok och mina solglasögon (skrattar).

I filmen kommer din karaktär nära en tjej som är i samma bransch som honom. I verkliga livet är du och din flickvän, Vanessa Hudgens, också i samma bransch och ni har varit tillsammans i fem år. Vad är fördelarna med att vara tillsammans med någon som göra samma saker som du?

Zac: Vi förstår varandra utan att behöva säga några ord, det behövs ingen förklaring. Båda vet hur den andra känner i varje situation och förstår när du är lite petig eller gör samma sak för en stund.

Texten är från www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: