2011-04-08 / 15:30:43
0

Ashley - "Vi Är Alltid Där För Varandra"

Den High School Musical -serien har kommit till ett slut, och Zac Efron och Vanessa Hudgens nyligen gjort slut . Men Ashley Tisdale säger hon och fd paret kommer alltid att vara de tre musketörerna.

"Vi är alltid där för varandra", Tisdale, 25, berättade i hennes forna sina kollegor onsdag vid DVD-utgåvan av hennes HSM spin-off- Sharpay fantastiska äventyr . "Jag älskar att vara med dem. De är så stöttande. Det är precis som ett band. Jag kan inte förklara det, men de är som en familj jag har växt upp med."

Tisdale säger trion alltid plocka upp precis där de slutade. "Vi växer upp och vi arbetar med olika projekt, men vi är alla super stöder varandra, säger hon. "De är som mina bröder och systrar."

Ashley Tisdale: I'll Always Be Close with Zac Efron & Vanessa Hudgens| Ashley Tisdale, Vanessa Hudgens, Zac Efron

Vanessa Hudgens och Zac Efron

Jordanien Strauss / WireImage

Bandet mellan de tre stjärnorna, smidda börjar med den första HSM 2006, framgick vid Tisdales Soho House lanseringsfest i West Hollywood, där både Efron och Hudgens var alla ler när de kom ut för att stödja deras kompis.

Hudgens, 22, gunga en kortare, nålas upp "gör, sa folk att hon var" må bra "utkommit en resa till Frankrike, där hon och hennes mamma" tyckte att äta crepes. "

Hon och Efron, 23, tog sina vänder poserar med Tisdale på mattan, innan de tre fördes till ett privat område på baksidan av den plats, där de firade med Tisdale familj och andra fd HSM stjärnor.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: