2011-04-09 / 11:42:09
0

"Jag Vill Ha Fler Tatueringar"

Hon gungade både verkliga och falska tatueringar , men Vanessa Hudgens säger att hon bara är att komma igång på kroppen konsten. "Jag förhoppningsvis kommer att få mer tatueringar," den Sucker Punch stjärnan sagt till folk på onsdagen på West Hollywood releaseparty av Ashley Tisdale : s DVD, Sharpay’s Fabulous Adventure. "Jag är väldigt besatt nyligen. Jag har fortfarande bara har en, men jag väntar på en av mina vänner att gå och hämta en så att jag kan komma med, och ta med mig min mamma och min bästa vän. "Varför skulle hon ta med familj tillsammans för upplevelsen? "Min syster är på väg för en piercing, och jag och min mamma kommer att göra tatueringar," hon delade. Visas på bash med vad som föreföll vara en mycket kortare göra, skådespelerskan förklarade: "Jag började få klippa galen, men ikväll ska jag bara stoppade den under eftersom jag inte har haft tid att göra mitt hår denna kväll. Jag tror jag kan ha det länge snart igen men för musikfestivaler och sånt. Men jag tycker det är kul. Jag älskar att ändra mitt utseende. Jag blir uttråkad med att det är stillastående. "Så vilken stil stjärnor har hon vända sig till när hon är redo för en förändring? "Jag tycker ser ut som Bianca Jagger och ser ut från 60-talet och 70-talet, liksom klassiska filmstjärnor, säger hon. "Intressant, cool, eklektisk ser ut.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: