2011-04-23 / 15:35:33
0

Johnny Depps Dotter Är Ett Bieber Fan

Hollywoodstjärnan Johnny Depp's 11-åriga dotter Lily Rose är besatt av Justin Bieber.
Depp första förstod att hon var en "Belieber" när han berättade att han hade träffat "baby" sångare, rapporterade Contactmusic.
"Tyvärr är Lily Rose nu strikt intresserad av pojkar. Det är hemskt för mig som hennes pappa. Jag nyligen träffade Justin Bieber vid en presskonferens. När jag sa till henne att, ändrade hon färg flera gånger," sade Depp
Den 47-åriga skådespelaren, som även har en åtta-årig son Jack med sin långsiktiga partner Vanessa Paradis, kan inte tro hur mogen hans dotter för hennes ålder och hävdar att hon redan visar hon delar sin mammas talang för musik.
"Hon är närmare 12 och hon är otroligt mogen för sin ålder, nästan skrämmande smart. Hon skriver små dikter och jag kan föreställa henne att börja skriva sina egna låtar snart. Hon har en röst för sin mamma, tillade stjärnan.

 

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: