2011-04-29 / 21:52:46
0

Justin Prankade Wilson Warren



Justin Bieber twittrade (morse svensk tid) ett telefon nummer och frågade hans fans om dem kunde ringa honom.

“Ring mig 4046616782 jag vill prata med minna fans” twittade han.

Numret är inte Justins utan en födelsedags kille som heter Wilson Warren, en av killarna i biebers "crew".

Bieber lät senare hans fans in i skämten genom att twittra,

"Numret var @Wilsonwarren nummer sluta ringa han snälla förlåt Wilson Warren men du förtjänar det."

Warren svarade genom att tittar,

"Jag älskar min "lillebror" @JustinBieber men allt är lika i kärlek och krig. fortfarande vänner. för nu. hahahaha."

I augusti, la Jusitn Bieber upp en Detroit killes nummer på twitter, och sa till sina fans att det var hans eget nummer.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: