2011-04-20 / 18:10:23
0

Justins Favorit I Britain's Got Talent!



"Jag vet att vi är bara en vecka på säsongen, men jag gissar att han måste vara en stor favorit redan'', säger J-Biebs. "Han var verkligen en otroligt begåvad kille. Jag är säker på att hans liv kommer aldrig att bli detsamma igen."

Som ni kan se videon, såg domarna som de inte förväntar sig Michael vara upp till mycket när han gick scenen, att döma hans outfit och val av lågprisbolaget (stygg Michal McIntyre! Även om det skulle ha varit att göra med färgen orange Han var klädd i ...).

"Det är en klyscha men dessa visar var utformad för personer som Michael," fortsätter Bieber. "Man skulle kunna tro, efter Susan Boyle, skulle människor vara beredd på det oväntade. Men jag tror fortfarande inte någon förväntade sig det."

Wow. Faktisk kloka ord från Justin Bieber. Vem skulle ha trott det?


Källa: www.jbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: