2011-04-15 / 16:10:26
0

Simon Cowell "Justin Bieber Är Ett Bra Exempel För Dom Som Har X-Factor"

Simon Cowell har bollen i rullning "X Factor " auditions (trots att spela tystlåten om vem som kan vara domare). Han berättar för Buzznet om saker han ser i tävlande för showen.

"Det är väldigt svårt att skriva ner i ord vad som gör någon speciell. Men när de går in i rummetkan det varanärvaro, det kan vara deras röst, det kan vara deras effekter som de har andra människor, säger Cowell. ". X-faktorn"

Jag
antar att Justin Biebers ett bra exempel någon som har det, Men du känner igen det när du träffar honom eller om du ser honom uppträda, och som jag sa, han har den otroliga effekten hans fans - och det betyder att han har det. Och jag har sett andra människor i hans ålder som ser nästan identiska ut med honom som inte har det. Detkommer inifrån tror jag. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: