2011-02-09 / 17:19:49
0

ARTIKEL OM NSN !

Los Angeles - Justin Bieber hade flera kvarter i centrala LA vimlar av skrikande fans försökte få en glimt av honom för premiären av hans film, "Never Say Never", på tisdag kväll (februari 8).

 

Med tanke på den masshysteri som orsakas av den 16-åriga stjärnan - ett tillstånd som vanligtvis kallas Bieber Fever, som innehåller en mängd olika "symptom" allt från täta högfrekventa skrik, en affinitet för färgen lila, osv - vi frågade några av stjärnorna på plats för att förklara för MTV News vad Bieber Fever betyder för dem.

"Bieber Feber är allt", erkände Bieber fläkt och medmusikant Asher Roth. ". Det är allt" Roth var så full av feber att han kom till händelsen med rekvisita: två tomtebloss i form av ett "J" och "B" "Det är på riktigt," "I Love College" rappare säger av hans fandom. "Elden marskalk inte lät mig ljus dem, dock."

"Bieber Fever är en uppsättning av symptom som är nästan obeskrivlig och okontrollerbar," Disney-stjärnan Debby Ryan förklaras. "Det finns sopa håret från ansiktet, även om det inte i ditt ansikte. Det är sång och dans slumpmässigt till låtar som inte spelas högt, sådana saker. Jag är läkare ", tillade hon skämtsamt.

"Jag tror att det enda läkemedlet för Bieber [Fever] är att Bieber mer," det "ljuva havslivet" skådespelerska fortsatte. "Det finns en [Henry David] Thoreau citerar:" Den enda rätta för kärlek är att älska mer, "och jag tror att det är exakt samma sak. Det enda rätta för Bieber [Fever] är att Bieb mer. "

Enligt mannen själv, handlar det om hans fans och den kärlek han har för dem.

"Bieber Feber är, jag vet inte," Bieber sagt. "Jag tycker det är mina fans som verkligen stödjande. De gjorde det. Vid slutet av dagen, mina fans är mitt allt, och de fick mig till denna position. "

"Hänga med i Kardashians" yngre syskon Kylie och Kendall Jenner sa Bieber Fever är en speciell typ av sjukdom.

"Det är en mycket spännande sjukdom. Det är något som många tjejer vill ha. Det är en bra ursäkt att stanna hemma från skolan, "Kylie sa. "Det finns inget botemedel. Det är inte farligt alls. "

"Det gynnar dig," Kendall till.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: