2011-02-22 / 17:24:10
0

JON N. CHU OM JUSTIN!

Bara i: Justin Bieber film nyheter!

Paramounts Insurge Pictures tillkännagav idag planer på att släppa en speciell Justin Bieber: Never Say Never Director's Cut Fan , en omarbetad version av stjärnans film, för en exklusiv en veckas sikt början fredag i 3D teatrar över hela USA och Kanada.

Direktör Jon M. Chu och studion började utveckla en idé för en sekund, och mer fan-centrerad, utgåva av filmen, medan den första var görs. "Jag insåg att jag hade en pinsamhet av rikedomar när jag var jag i klipprummet, sade Chu i en release.

Han tillbringade sedan ett tiotal timmar på Twitter och Facebook engagerande med fläktar för att lära sig mer om vad de var mest angelägna att se. Vissa scener i den nya cut bl.a. mer av Justin vänner och hemstad liv, nya låtar och föreställningar, och speciella bilder sköt på premiärer över hela landet.

Den nya fläkten skära kommer att ha en speltid på 115 minuter.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: