2011-02-10 / 16:39:03
FILED UNDER: Photoshoot
0

VANESSA POSERAR FÖR "DETAILS MAGAZINE"




Det finns en intervju också som Vanessa gjorde med tidningen:

Hudgens har plockat sammanträder i fastnat "vägg i vägg flickor scarfing ner pommes frites, röda sammet kaka, och jätte dryck kaffe med extra piska. De semestrar närmar sig, och alla verkar äta sina känslor, söker klarhet i kalorier, hitta tröst i buttercream. Utanför, här i Los Angeles, det har regnat i flera dagar. Mud är skjutbara. Vanessa och Zac bröt bara upp.

Kaféet som Vanessa Hudgens har plockat att mötas i har fastnat: vägg till vägg flickor scarfing ner pommes frites, röda sammet kaka, och jätte kaffedrycker med extra piska.

De semestrar närmar sig, och alla verkar äta sina känslor, söker klarhet i kalorier, hitta tröst i buttercream. Utanför, här i Los Angeles, det har regnat i flera dagar. Mud är skjutbara. Vanessa och Zac bröt bara upp.

Zac-om du sovit sig igenom det första decenniet av detta århundrade-är Zac Efron, och fram till nu, Vanessa Hudgens, hans CoStar i tre Disney High School Musical , har filmer varit mest känd som hans flickvän. Eftersom de två split, har Hudgens setts på stan, ser både befriande och galen, klädd i en skir svart slip klänning, brun lår-toppar, och en huvudbonad, komplett med öron, som påminner om en Ewok Pelt. "Furry saker är min favorit, säger hon. Hon har visat upp i dag i en betydligt mindre dramatisk pälsmössa, svarta tights med ett kors som kör upp varje ben, och en genomskinlig tröja som ser ut som ett samarbete mellan Snuggie och Victoria's Secret. Hon beställer en ris-mjölk chai latte och hoppar över efterrätter-hon gillar bara för att vara nära sötsakerna. "Jag går upp i vikt verkligen lätt, säger hon.

Sitter framför en knubbig sten Cupid är Hudgens nära sin bas: de socker-chockade nästan-vuxna som föll svårt för henne Mouse-tillverkade oskuld och, även efter två separata naken-foto skandaler, fortsätter att se henne som motsvarande av en sjungande tecknad hjort. För Hudgens är denna uppfattning inte nödvändigtvis en dålig sak. Det har gett henne lite andrum. Medan hennes kolleger Disney abiturienterna kamp för att vrida sig ut från under Musse's Long Shadow-Demi Lovato gick till rehab, är Miley Cyrus slå en bong, ser ännu Zac Efron en liten bar-mitzva-tafatt när han försöker att förvandla sig till ett ledande man- Hudgens, nu 22, har i stället internaliserat det strikta och tvål bild-kontroll politik imponerade på henne i studion för ungdomar. Vi vet oftast henne bara från filmer. Och ansikte tvätta annonser. Och paparazzi bilder av massor av hand-innehav. Symboliskt-spara för tillfällig slipprig Google-sökning return-Det är som om hennes oskuld är intakt.

Hudgens rekvisita fötterna upp på en angränsande krukväxt, tar hennes fötter ner, sparkar upp dem igen. Hon driver handen genom sitt långa svarta hår, petar på tuss av blå gummi hon fäst på locket på hennes kaffekopp. Hon rappar hon silver naglar på hennes iPhone och kastar armarna i luften, dras hon skulderbladen, sträcker och grymtar. Överdriven fidgeting oftast avslöjar några patologi. "Jag är inte nervös, säger hon. "Jag är glad. Jag blir upphetsad. Jag är, typ, en mycket hyper, energisk, galen typ av galen . Jag har mycket på gång. Alltid. Jag ska dansa på ett bord nykter. "

Vilket är exakt den typ av rimligen burleska sak Hudgens gör i månadens Sucker Punch , en Zack Snyder film om fem kvinnliga fångar att fly från en asylansökan som mosar upp Sagan om Ringen , Showgirls , och Girl, Interrupted -vilket betyder att vi får en massa tokiga kycklingar svingar falliska vapen och bekämpa drakar. "Vi tränade med Navy Seals, säger Hudgens, som står fem fot och fyra och väger (jag gissar) 100 pounds dyblöt. "Vi var maskiner. Du kan inte knulla med oss. Vi skulle alla springa runt Vancouver, där vi filmade, till restauranger och barer och karaoke, som vi ägde det. Vi hade avsiktligt kryssning gränder, att veta att om något hade hända, skulle vi bli bra. Med det säkraste vägen hem vid den tidpunkten var bara tråkigt. "

På senare tid har Hudgens filmat uppföljaren till Resan till jordens medelpunkt i Hawaii, osannolikt bindning med Michael Caine. "Han är uh -mazing, "Hudgens säger, vanligtvis sträcker sig att ett ord i två delar. "Inte bara är han uh -mazingly, dumt begåvad, men han typ av träffar på mig. Hela tiden. Om det var någon annan, skulle jag vara som, "Vem fan tror du att du är?" Men eftersom det är Michael Caine, jag vill, "Sock det för mig mer, baby, kom igen!" Under hela denna hela filmen vi traskar genom djungeln. Så, naturligtvis, vi svettas. Jag kan inte säga hur mycket tid som används sätter olja på mitt bröst. Och Evian. Besprutning Evian flaskor på mitt bröst och min armar och min panna, men mest mitt bröst. Bara för att se ut som jag svettas. Men dina bröst egentligen inte svettas, inte klyvning inte svettas. Så det är lite roligt. Men Michael är alltid berätta för makeupartister att han " Jag tar över och gör det. I. frickin ". Love. Honom."

Frågar Hudgens om Efron ger ett mindre detaljerat svar. Hur hon levererar dessa trevliga-girl-just-kom-hit-by-en-lastbil, efter uppbrottet linjer-"Vi är fortfarande vänner", "Vem vet vad framtiden för med sig", "Vi är att räkna saker out "-gör att hon låter som alla andra av kakan-ätare in här: sårad, men hoppfull. Skillnaden är, Hudgens, med sin Disney boot-camp träning, vet att det finns bättre användningsområden för den här intervjun än att behandla det som en pyjamasparty (kanske hon också vet mer än hon säger, enligt uppgift kommer hon att dansa och hångla med Zac i en LA nattklubb i tre veckor). Oavsett, skulle hon hellre pratar nu om vilka typer av fullt utvecklade människor som kan hjälpa hennes karriär, inte genom dating eller bryta upp med henne, men genom att sätta henne i flera icke-G-klassade filmer.

"Efter Oscarsgalan var vi på Madonnas fest. Quentin Tarantino var där, och jag pratade med honom en stund, förmodligen efter ett par drinkar, och jag sa till honom: 'Vi måste har göra något tillsammans." Och han var som, "Jag skulle älska att. Det skulle vara riktigt bra." Så det är släckt där, "Hudgens säger. "Långsamt, jag har fått bollar. Jag brukade vara mycket blyg."

Trots flera närmanden, vägrar Hudgens att dela en kaka, hon längtar till en favorit Kalifornien Cabernet istället, men hon kommer att behöva söka den någon annanstans. "Ingenting har hänt med Tarantino ännu, säger hon. "Men jag försökte verkligen att plantera mina frön. Förhoppningsvis kommer han inte att se tillbaka och tänka," Herregud. Det galna tik. "

Videoklipp från det :


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: