2011-02-18 / 22:26:51
0

VANESSA VILL ATT MARCHESA SKA DESIGNA HENNES BRÖLLOPSKLÄNNING!

Vanessa gjorde kanske nyligen slut med sin långvariga pojkvän Zac Efron, men det betyder inte att skådespelerskan inte kan fantisera om sin stora dag – och hon har redan valt vem som ska designa hennes klänning. “Jag vill att Marchesa ska designa min klänning till mitt bröllop”, berättade skådespelerskan för PEOPLE efter presentationen under New Yorks modevecka på onsdagen. “Deras spetsarbete är underbart”, tillägger hon när hon pratar om designera Georgina Chapmans och Keren Craigs signatur utsmyckning. “Vem som helst skulle vara lycklig över att få bära en Marchesa klänning på sitt bröllop”. När klänning situationen är avklarad är det bara för Vanessa att hitta den perfekta brudgummen. “Jag vet inte när det kommer bli”, säger Vanessa om datumet för sitt fantasi bröllop. “Men när det händer kommer det vara Georgina som gör den. Jag har redan det avklarat”.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: