2011-02-11 / 20:08:00
FILED UNDER:
0

VISSTE DU ATT...

... Jag hatar lakrits?
... Justin gjorde slut med Caitlin via telefon?
... Justin har druckit alkohol?
... Justin gillar att svära?
... Beastly inte kommer på bio?
... Utan på DVD!
... Jag älskar ljudet av regn?
... Jag spelar piano (ska byta till elgitarr fast det är kö så får vänta)
...  Justin hatar att bli tillsagd vad han ska göra?
... Vanessas favorit ljud är hennes mammas skratt?
... Vanessa inte har Twitter eller Facebook (iallfall inte för fans)
... Ordet "Never" sjungs 69 gånger i låten Never Say Never?
... Att "Overboard" igentligen var skriven till  Nick Jonas och Miley Cyrus men dom ändrade det till Justin och Jessica Jarrel
... Jag grät till den sista High School Musical filmen? (För att det var den sista filmen med hela gänget)
... Jag älskar låten "Since You Been Gone"? med Rainbow
... Justin inte gillar när folk dömer honom när de inte ens känner honom?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: