2011-02-11 / 19:18:18
0

WHITNEY PORT HAR BIEBER FEVER!

Hej älskar insekter!
Igår kväll Ben och jag var på premiären för Justin Biebers film, Never Say Never, och jag överdriver inte när jag säger att det var så stor för en händelse som Awards Show. Det var galet! Vi gick den lila mattan som var ganska intensiv. Skrikande tjejer överallt! Detta var definitivt en fantastisk titta på folk evenemang, så många stora stjärnor i närvaro - att Will Smith och hans familj, Jamie Foxx, Miley Cyrus, Usher, Selena Gomez, P. Diddy, Will.i.am nämna några.

Denna film konverteras definitivt mig till en Bieber fever. Han är bara så bedårande! Jag måste erkänna, kände jag lite synd om honom vid ett tillfälle eftersom han arbetar så hårt och han är bara 16 - jag kunde inte låta bli att tänka att han är lite rånad av en barndom. Men samtidigt, vid så unga år han har sett mer framgång än vad många människor ser i en livstid, så det beror egentligen på hur man ser på det.

Allt som allt hade jag en fantastisk tid - det var så kul att vara bland alla dessa skrikande tjejer. Det var bara sinne blåser. Det är verkligen som en modern version av Beatles-hysterin.

xoxo,
Whit

PS Jag var klädd i en Vince topp, en Whitney Eve kjol, Balenciaga skor och Miriam Haskel armband. Jag var faktiskt nervös innan jag kom dit eftersom jag trodde att jag skulle vara överklädd, men när jag kom såg jag att alla var täckt av så jag kände mig bättre.



Google Translete!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: