2011-01-29 / 11:47:03
0

MARK WAHLBERG : "JAG SKA RÖRA HANS HÅR"!

Tonåringa pop killen Justin Bieber avseende är helt "Fighter" star Mark Wahlberg. Efter att ha sett filmen (äntligen!), så uppdaterade Justin sin Twitter status och låter fans veta att han var kär i den prisbelönta slåss flickidolen.

"Gick och såg FIGHTER med besättningen," Tweetede Justin under måndags kvällen. "Mark Wahlberg och Christian Bale är # Beasts -. en så bra film"

De två kändisar har stött på tidigare och Justin även överens om att rap med Mark Wahlberg i fjol.

"Pratade med Mark Wahlberg ... Och inget skämt @ mark_wahlberg är ett odjur ... Vi måste göra den posten. han måste rap igen," Tweetede Bieber i augusti, strax efter Mark dykt upp på George Lopez talkshow där han säger att han ville införa sin dotter, Ella Rae, till Bieber.

"Jag gjorde misstaget att berätta för min dotter'', sade Walhberg. ", igår kom hon till doktorn med mig, kom hon till kontoret med mig - eftersom vi väntar denna inbjudan ...jag börjar bli en upprörd, man. Jag ska röra hans hår lite när jag ser honom."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: