2011-07-15 / 23:39:14
0

Första bilderna från "gimme shelter" inspelningen







Ett ord: wow! Seriöst vi kommer att se en helt ny sida av Vanessa.



Känner du igen henne? Tro det eller ej, det är Vanessa Hudgens på inspelningen av hennes nya film Gimme Shelter .

Filmen, som spelades in i Newark, NJ, i torsdag, handlar om en gravid tonåring (Vanessa)  som lämnar henne misshandlande mammas hem och söker upp sin biologiska far, spelad av Brendan Fraser.

Fadern är upprörd över graviditeten och uppmanar sin dotter att göra abort. När hon vägrar, slängar han ut henne och hon lever på gatan igen..

"Jag är så glada och stolta över det arbete jag har gjort och låt mig säga er, ni alla kommer att bli chockade över hur jag ser på den här filmen, " publicerat Hudgens på hennes Facebook-sida . " Filmen släpps nästa år.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: