2011-07-16 / 13:35:27
0

Joe Jonas - min musik inte är för Bieberfans!


Joe
rensar upp rivalitet rykterna mellan honom och Justin - men han går så långt , så att han kränkar hans popstjärns motsvarighet?

Vi är glada att höra Joe Jonas, 21, känner sig inte hotade av superstjärnan Justin, 17. Men han kan ha gått lite för långt - förolämpande Biebs!

Joe berättar AOL hans karriär är i en annan basebollarena än Biebers.

"Mina låtar är lite mer mogna," sa Jonas. "De saker som jag talar om ... Jag hoppas verkligen att 11-åringar inte lyssnar på dem för då behöver deras föräldrar prata"

Han säger också hans soloalbum
"Fast Life" handlar mer om de hinder som unga vuxna till skillnad från pre-teen drama.

"Jag är 21, så jag sjunger om saker en 21-årig ​​skulle behandla. Och om en 11-årig ​​eller vad som helst vill lyssna på min musik, så är det bra, jag är mer än nöjd. Jag känner bara kärnan i publiken som kommer att vara lite äldre, "csa Joe Jonas.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: