2011-07-20 / 16:38:33
0

Justin ger bekhams sönder privat konsert - mot fotboll lektioner

Enligt "Toronto Sun" har Justin accepterat att spela en privat konsert för David Beckham och hans familj i utbyte mot fotbolls lektioner.

Den tonåriga popstjärnan är vän med idrottsmanen och hans fru Victoria och nyligen begåvade han deras tre söner med signerade gitarrer. Han har nu avslöjat att han har gjort en deal med Beckham att sjunga för familjen, så länge som Los Angeles Galaxy stjärnan lär honom lite fotboll.

Bieber säger till Storbritanniens Closer magazine, "Jag har gått med på att ge pojkarna en privat konsert i deras hus - om David ger mig vissa privata fotbolls lektioner! David är en fantastisk pappa, och han berättade hur glad det skulle göra grabbarna, så jag var tvungen att säga ja ... David säger till mig mina skivor alltid spelas i hushållet, och David och Victoria är båda riktigt coola, så jag är glad till lags."

''Baby'' Hitmakern överväger också att be sin flickvän Selena Gomez att gå in nuBeckhams är föräldrar till en flicka som heter Harper, som föddes tidigare denna månad.

Han tillägger, "Kanske nu då de har en flicka, så kommer Selena också måste komma, och ägna en låt till Harper."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: