2011-07-20 / 16:44:34
0

Justin om skolan


Justin går inte gymnasiet (High School) som pojkar i sin ålder på grund av hans karriär, men han insisterar att han har gjort det bra med sin handledare på turnén och fortfarande tror att det finns en chans att han kunde komma in på en högre utbildning eller högskola, rapporter ContactMusic.com.

Justin sa: "Om det är kompatibelt med min karriär kunde jag ha ett skott på det, men för tillfället är det inte något jag fokuserar på. Jag reser med en handledare hela tiden men jag är inte så in i skolan. Det finns några ämnen som jag verkligen inte tar hand om, så som matematik. "

Även om han har ambitioner att gå på college, insisterar Justin musik är hans passion i livet.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: