2011-07-26 / 14:03:48
0

Vanilla Ice - "det är en lögn"


Den 22 juli gav rapparen Vanilla Ice några elaka kommentarer om Justin, han säger att Justins berömmelse inte skulle hålla, och att han kommer snart att vara glömd.

Han berättade för Huffington Post: "Jag menar, jag gjorde 'Ice Ice Baby' när jag var 16. Så jag kan typ av relatera lite. Sålt över hundra miljoner skivor. Och jag hade en helg som varade cirka tre år, och jag visste inte vem jag var, vad mitt syfte i livet var. Så min förutsägelse om Bieber är att han kommer att gå igenom en av de helger som varar några år. "

Och nu är rapparen förnekat all krig med Justin och begär rapporter om hans uttalanden en lögn.

Under senare intervju med Access Hollywood, Ice klargöras, "Detta är inte ett sant citat, det är en lögn. Jag är vän med Justin och hans familj, jag tror han är begåvad och kommer att finnas kvar under lång tid. "



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: