2011-06-24 / 01:04:35
0

Chris Brown - "Han var ganska arg"



Chris Brown kan ha slagit sig ihop med Justin på sin senaste singel, men samarbetet körde inte så smidigt.

R & B-stjärnan arbetat med Biebz på låten Next 2 Du och R & B-stjärnan nu avslöjar hur Justin blev "arg" på honom, eftersom han var för sent till inspelningsstudion.

"Jag faktiskt ställde upp honom på olycka," Chris förklarade för MTV. "Han var ganska arg ..." Jag var hela vägen på andra sidan stan hantera vissa affärer - flick affärer - och jag rusade tillbaka.

"Vid det laget är han som," Man, jag lämnar, Bro. Jag gjorde det - bara kolla upp det ". Och jag tittade på den och lyssnade på det och jag var som, "Människan, detta är galet." Han "sa stort barn."

Brown gick också på att prisa Justin och tillade att han är glad att de kom att arbeta tillsammans. "Att kunna collab var bra," sa han.

"Han är en ung, energisk katt, så att få jobba med honom, med fanbase han har, var otroligt. Jag vet att många små flickor kommer att älska den här skivan. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: