2011-06-13 / 22:51:39
FILED UNDER: Demi Lovato
0

Demi Lovato - "Jag älskar att vara i studion"


Jag älskar att vara tillbaka i studion! Det har varit mycket terapeutiskt att kunna uttrycka mina känslor och tala om vem jag egentligen är, genom min musik. Det hjälper också att jag har haft turen att jobba med så begåvade människor på skivan hittills!

Med mitt nya album, jag hoppas att ge inspiration för flickor överallt som går igenom samma frågor som jag har stått inför. Jag tror att detta kommer att gå igenom i en hel del av materialet. Min första singel är verkligen speciell för mig, för mig är det symboliserar min resa från den person jag var för glad frisk person jag är idag, och det faktum att människor kan höja sig över något, trots att oddsen.

Jag är så exalterad att dela allt detta med er! De erfarenheter har varit fantastiskt hittills och jag är verkligen njuter av hela processen. Det finns definitivt en massa känslor som går att göra ett album. Jag känner mig välsignad, inspirerade, och nervös av förväntan, men mest känner jag upphetsad om framtiden, och om att dela denna nya rekord med mina fans!

Förbli starkt!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: