2011-06-03 / 22:42:01
0

Justin: Gå hem


På vägen passerade vi huset av mor-och farföräldrar av Justin och såg hans farfar, mormor, Jeremy, Patty, Chaz, Kenny och Ryan på uteplatsen, prata och spela balonceso. Vi stannade på gatan och vi fick att få en bild (gå nerför gatan.) Morfar var glad. Vid denna punkt, hade en grupp cirka 15 till 20 fans samlades och tog bilder. Ingen gjorde någon skada, talade ingen ens på dem, ingen ville störa. Vi ville att passera över tiden med familjen. Inte varje dag Bieber klan är alla tillsammans. Jag ville bara en gruppbild. Bieber ärligt aldrig trodde jag skulle. Bieber och Selena lämnat huset och hamnade i en bil körd av Kenny, Chaz i fronten och Ryan, Selena och Justin på baksidan. Som Justin närmade ner rutan och sa "gå hem" var inte till dåligt uppförande, men det var ett bra sätt att uttrycka det. Jag tyckte synd om att ta en bild av hans vänner och familj. Jag vet inte vad vi gjorde för att göra dig som galen. Selena var lite förvånad över att berätta för oss att gå hem.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: