2011-06-07 / 17:51:00
0

MMVA - Justin träffar fans




Årets MTV Movie Awards gick i lås, och det är tack vare alla fantastiska människor som lagt ner ett hårt arbete för att få det att hända. Eftersom allt på scenen Utmärkelsen visar går smidigt, skulle du aldrig vet hur hektisk saker bakom kulisserna! Även om jag tillbringade större delen av min tid i publiken, fick jag chansen att backstage under några minuter, och tydligen har jag bra timing! Direkt efter jag kom dit hörde jag massor av skrik från insidan, och jag undrade vad jag saknade-ett par minuter senare fick jag reda på. Justin Bieber kom själv in genom dörrarna med sin bedårande blå kavaj och svarta solisar.

Uppenbarligen var saker lite för galet för mig att fa tag på honom, men jag tyckte det var super snällt av Biebs att stanna för ett kort samtal och bild med några av sina fans!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: