2011-06-30 / 15:12:40
FILED UNDER:
0

Selena Gomez - träffar shia borde justin vara orolig?

Jag skulle vara det!

Om du vet vem Shia Lebeouf är skulle du veta att han är känd för att vara en douche i Hollywood. Jag kan berätta några saker men jag försöker hålla denna blogg PG. Vad jag kan säga är att ett par dagar sedan Shia hävdade han har sov med Megan Fox medan inspelningen Transformers. Megan Fox, som ni kanske vet, gifte sig med hennes pojkvän Brian Austin Green förra året på Hawaii och är precis på väg att fira sin ett års jubileum. Bra tid att kyssa och berätta. Han har verkligen inga problem att flytta in hos någons tjej och publicera om det efteråt.

Här är videon Selena skrivit på sin webbplats i dag om sitt möte med henne länge crush. Ett möte som inrättats av Shia chef. Hon sa att det var hennes "bästa dag någonsin".

Titta på videon, jag kunde inte sluta tänka tillbaka till oktober 2008 på St Jude Barnsjukhuset där hon berättade för en reporter: "Låt Shia vet att jag finns".


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: