2011-03-24 / 16:17:55
0

Chris Brown : Tjejer Kommer Att Älska Det

Rapparen Chris Brown har talat i en intervju för MTV News att hans samarbete med Justin Bieber för albumet Never Say Never - The Remixes, en mix album som släpptes med dokumentärfilmen aldrig säga aldrig och det är skivförsäljningen Förenta staterna.

Brown har ägnat dessa ord till den kanadensiska sångerskan: "Det var bra att arbeta med Justin Bieber är en ung energisk och arbeta med någon av hans kaliber har varit otrolig. Tjejerna kommer att älska detta album! ".

Hip-hop-artisten talade också om sitt förhållande med Justin: "Jag menar inte att de ser som min skyddsling. Har börjat i den här världen mycket ung, som jag började, så jag vill se dig växa! ".

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: