2011-03-23 / 16:56:49
0

"Jag Älskar Alla Typer Av Skridskor" - Justin

Tonårsidol Justin Bieber har avslöjat att han är ett stort fan av Dancing on Ice - och vill vara med i showen.
Justin, 17, har bara ett villkor, sade: "Nästa gång jag ser David Beckham vill jag säga att om han går med på att göra det kommer jag att göra det"

Den kanadensiska pop känslan har hållit upp med ITV1 programmet sin turné i Storbritannien.

Han sa: "Jag älskar alla typer av skridskor."

Men han var ett fan av krigshjälten Johnson Beharry - som gick till en av hans spelningar förra veckan - har inte gjort det till final.

Justin sa: "Jag ville verkligen att Johnson ska vinna. Nu skulle jag välja Laura Hamilton. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: