2011-03-08 / 17:13:25
0

"JAG HOPPAS ATT SELENA GILLAR MIG FÖR DEN JAG ÄR"


Justin Bieber
har fans över hela världen bekymrar dig över honom, men tonåring heartthrob gillar en tjej att spela det svalna.

"Jag kunde aldrig datum någon som är så i kärlek med mig att hon skulle göra något för mig, " säger Justin , 17,

"Jag vill ha en tjej att tycka om mig för den jag är"

Den Never Say Never stjärna krossade miljontals hjärtan när han bekräftade hans relation med Selena GomezVanity Fair efter Oscars part förra månaden.

Även Selena , 18, är äldre än Justin , gör hon inte känner åldersskillnad.

"Jag känner mig fortfarande som om jag 15" berättar Selena till Latina Magazine.

"Jag känner mig väldigt ung i hjärtat, och jag fortfarande vill hoppa upp och ner på min säng sång och gunga ut. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: