2011-03-26 / 09:51:41
0

Justin Om Att I Dö I Tv!

Stjärnan var lustigt att han blev mördad på en episod av CSI, men inte porträtt som han gjorde i Glee. Justin, på andra sidan av enheten.

DET JUSTIN BIEBER

Bieber låtar att han inte Bieber. Hans poetiska, som används i denna andra intervju, denna gång direkt, för premiären av filmen-är en fiktiv tonåring är nästan främmande för industrin, inte förlorar sömn om att förändra rösten, eller liv har förändrats sedan, i juli 2009, ta ut sin första singel att bli den mest lönsamma massa idol i vår tid. En som om du klipper din lugg, tycker inte marknadsföringsstrategi.

"Jag ville ha ett nytt utseende och hoppade.

"Så du släppa ett nytt album, men inte en ny Bieber.

"Tja, är albumet mer mogen. Inte blir en vuxen, men är mer mogen.

- Du då?

"Mer eller mindre. Prova saker jag har att göra med nu än tidigare okänd.

- Internationella berömmelse och miljontals fans?

"Uh, nej. Vuxen saker: relationer.

ALLA för fansen

"Du är två år sjunger Baby. Det finns ganska träning.

-Ya. Jag sjunger varje kväll. Det är min låt.

"Två år är 13% av ditt liv.

-Ya. Men jag älskar mina fans. Så för mig också.

Bieber delar in världen i tre områden: sig själv, sin musik och sina fans. Den första delen motiveras av den senare. Hans älskade fans. Saken rörde vid slutet den 10 mars i Liverpool. Stendhalazo mitt i tusentals fans runt hotellet slut nästan i fängelse, eftersom efter att ha sett honom, rörde definitionen av en kravallpolis. Som svar tweeted Bieber: "Jag somnar, gritéis jag mycket." Eftersom han älskar sina fans. Och jag älskar att förtrolla.

KUNGEN av sociala nätverk

- Hur många "som" får vad du publicerar på din personliga profil på Facebook?

-Miles. Men jag har ingen personlig profil. Jag har bara en publik.


Bieber är en av de mest öppna killen. Omedvetna om esotericism av vuxna stjärnor som Lady Gaga, varje tautologi född i hans hjärna bara 16 år in i hans mun. Därför orsakade hans uttalanden mot abort i februari och kränkningar ett sådant väsen. Men dekontextualisering isär, gör hans uppriktighet kött Internet med 23 miljoner Facebook-vänner och 8 miljoner anhängare i Twitter, kallas ofta kungen av sociala nätverk. Att veta om dem är att känna honom.

Den lilla skärmen

"Det att dö i TV måste vara stark.

"Men det är hysteriskt kul. Och det bästa är att jag var på TV utan att vara mig.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: