2011-03-13 / 13:00:09
FILED UNDER:
0

SELENA GOMEZ "SKRÄCKSLAGEN" GENOM DÖDSHOT!

Selena Gomez är enligt uppgift "livrädd "genom dödshot från Justin Biebers fans. Säger en källa till Star : "Selena's skräckslagen. Hon är bara unga och när hon ser saker skrivit om henne, hon förståeligt freaks ut. Justin försöker lugna henne, men vad kan han göra? "

Sel sa "Vem säger" skrevs som svar på "hatare": " Inom den världen, det finns bara en sådan enkel tillgång till folks känslor. Den här låten är en så stor budskap till mina fans, och det berörde mig verkligen när jag hörde det. I grunden är det till hatare, det är att de människor som försöker ta dig ner. "



Okej nu tycker jag att hon är för mycket jag menar om man är tillsammans med en av världens kändaste tonåring så kanske man måste föröska vara van med att få dödshot! Okej de är lågt att sicka dödshot till henne men ändå.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: