2011-05-25 / 21:48:48
0

"Jag kan inte konkurrera med den typen"


Johnny Depp återigen njuta popularitet Jack Sparrow med premiären av Pirates of the Caribbean 4 och förklarade
hur han kombinerar sitt arbete med familjeliv. Dessutom säger Justin Bieber vinner ... när det gäller att få uppmärksamhet från sin dotter.

Medan andra Hollywoodstjärnor njuta av sin berömmelse i Los Angeles valde Johnny Depp att flytta in i ett hus på franska landsbygden, bort från rampljuset och paparazzi och åtföljd endast av sin flickvän och deras barn.

Och även ibland måste växa fram för att marknadsföra sina filmer, fokuserar aktören på hans familjeliv och tveka inte att säga att Vanessa Paradis är hans "största bedrift", "om man kan kalla det så."

"(Första gången) jag såg Vanessa på andra sidan av ett rum och bara såg hans rygg Men jag genast tänkte:".. Det är rätt kvinna för mig "Det var nästan 12 år", sade tidningen OK!.

Och med sångaren, hans barn Jack och Lily-Rose är huvudpersoner i hans liv. Depp är snabb att erkänna hans största nöje "? Allvarligt" Lek med mina barn? ".

Den stora skådespelare passerar det med sina barn, men vet att det är någon som ibland står mellan honom och den lilla Lily-Rose ... och det är Justin Bieber.

"Lily-Rose hellre skulle lyssna eller titta på (på TV) till Justin Bieber. Jag kan inte konkurrera med den typen, säger Depp.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: