2011-05-19 / 15:48:53
0

Vanessa På InStyle Och Untitled Entertainment Cocktail Party I New York City




“Jag kom direkt hit från Cannes”, berättar Vanessa som minglade med Carla Gugino, ‘Top Chefs’ Padma Lakshmi och stjärnorna från ‘The Vampire Diaries’.  Hudgens är fokuserad på sin filmkarriär, men hon har inte uteslutet att återvända till TV. “Jag har fått en äventyrs kick så jag skulle älska att göra ett gästinhopp i ‘Man vs. Wild’ eller ‘Survivorman’, berättar ‘High School Musical’-stjärnan. “Jag tror det skulle vara kul!”.

Till sin hel svarta outfit hade Vanessa Hudgens valt en manikyr som stod ut. “Det är stickers och kallas Minx. Jag tror inte många människor i New York har sett sådana förut för de tittar på mig som om jag var en utomjording”, skämtar skådespelerskan.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: