2011-10-23 / 13:39:37
0

Glittriga Grills på resigören



Justin hade lite roligt medan du filmar promo för hans festliga singel "Misteltoe " efter pranking regissören Roman vita genom att placera en glittrig tand grill över hans tänder.

Roman Vit berättar Mtv.com, "Vi var på väg att börja filma den första scenen, och han gick omkring och han hade detta grillen i botten av hans tänder. Det var Bedazzled som du inte skulle tro. "

"Han fortsatte att gå genom mig och bara log lite så jag skulle se det. Jag tror att han försökte att betona ut mig, eftersom han visste att jag inte riktigt skulle ha honom att bära denna glittrande grillen på undersidan av hans tänder. Och slutligen var jag som, "Vi kommer inte att bära det, är vi?"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: