2011-10-21 / 16:20:53
0

justin ska vara med i en film

Justin visade att även han har en hel del av verk med sin musikkarriär, vill han få tid att göra en film nästa år.

"Vad som händer är: kliva av denna tur, och sedan min [ under the mistletoe ] albumet kommer ut, så jag måste gå tillbaka ut och främja det albumet ... och sedan efter det ... det är nästan dags för mitt nästa album [ Belive"] , så då börjar allt om igen. "

"Förhoppningsvis nästa sommar 2012 jag kan börja på en film eller något." berättade Justin till MTV.com

Och även om Justin visade inte exakt vilken typ av film han vill göra, sa han att hans lag är "arbetar på manuset."

Justin sa också att han skulle älska att testa sina komiska färdigheter. "[Jag vill] att göra en komedi med Will Ferrell, som spelar hans son eller något liknande," Bieber och tillade: "Vad är upp, Will?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: