2011-09-27 / 22:06:47
0

christina milian vill göra en duett med justin


Sångerskan Christina
Milian har avslöjat att hon hade älskat att få jobba med tonåringen Justin Bieber.

Stjärnan fyllde 30 idag och blev tillfrågad vid ett evenemang i New York hur det känns att fylla 30.


Till tidningen OK sa hon! "Det känns fantastiskt. Det känns faktiskt riktigt coolt. Det är inte som oh my gosh jag börjar bli gammal. För mig är det något jag känner att jag kan vara länge. "

"Jag är mer självsäker. Jag känner att jag har gått in i den med visdom och inte bara som naiv och på samma sätt som jag gjorde förra året. "


Sångaren tillade att hon skulle älska att jobba med Justin.

Hon sa att: "Jag skulle älska att, egentligen har jag arbetat på ett par låtar i studion nyligen som vi försöker få på hans projekt, tror att något kommer vara med där. Håll Tummarna. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: