2011-09-11 / 00:08:34
0

Intervju med justin om mode och musik

WWD: Vad är mer kraftfullt, mode eller musik?
Justin: För mig som musiker, tycker jag att musiken är det universella språket. Oavsett vem du är eller var du är, du älskar musik, du vet, vad musik kan vara, oavsett om det är land eller rockmusik. Musik är mycket komplicerat. Det ger en massa känslor som man inte riktigt kan tala om.

WWD: Ser du mode i din framtid?
JB: Absolut, Jag vill så småningom starta ett klädmärke eller en sko linje, något liknande. Men ingenting är på gång just nu. Jag vill bara fokusera på min musik nu.

WWD: Finns det någon stil du ser upp till?
JB: Ja, Kanye West. Ushers är riktigt cool. Han vet mycket mer om mode än jag. Jag lär mig från honom. Han hjälper mig sätta saker tillsammans och hitta olika designers som jag aldrig har hört talas om. Jag fick bara ett par Fendi solglasögon. Jag hade aldrig hört talas om dem förut. Jag gillar Louis [som i Vuittons]. Jag började använda deras bälten och grejer, som jag verkligen gillar [lyfta sin jacka för att avslöja en "LV" bältesspänne].

WWD: Hur skulle du beskriva din stil?
JB: Jag försöker att inte göra för mycket. Jag försöker hålla det, jag är inte säker på vad ordet är - jag inte blir för överklädd. Jag tycker inte om att klä upp mig. Jag gillar verkligen att hålla det casual.

WWD: Tror du att du är mer inflytelserik än Barack Obama eller Dalai Lama, som den brittiska rapporten föreslog?
JB: Nej, jag tror att dessa människor är mycket mer inflytelserika och populära. Jag är bara lycklig att vara i den positionen jag är i.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: