2011-09-24 / 23:39:53
0

Intervju med vanessa

US: Modeveckan är alltid stressande och en galen tid. Har du några överlevnadstips som du kan dela med dig av?
VH: Överlevnadstips. Musik tror jag? Jag tror det är mitt överlevnadstips för allt och en massa kaffe! (håller fram sin kaffemugg som hon håller i handen).

US: Den här höstsäsongen har bara börjat och den kommer med en massa nya stilar. Vilka trender är du mest förväntansfull över att få prova?
VH: Jag är väldigt exalterade över att få bära senapsgult eller vinrött. Jag gillar verkligen det. Jag tycker det är väldigt retro och supercoolt.

US: Glanours läsare (och redaktörer!) älskar din stil. Du har varit med i tidningen och på hemsida miljontals gånger så läsarna vill veta om du har några outfits-tips inför första dejten?
VH: En bra första dejten outfit? Hmm? Jag vet inte det är svårt. Det beror på vad du ska göra. Jag tycker det är kul att leka med mode och klä dig för det du ska göra. Det är vad jag har gjort på sistone. Jag har besökt en massa olika platser. Nyligen åkte jag till en skjutbana och klädde ut mig till spion. Det är kul att mixa saker och spela en roll.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: