2011-09-09 / 16:03:09
0

Intervju med vanessa



Den Neutrogena Brand Ambassador har krämig, slät hud och är alltid ses med en fantastisk ansikte makeup. Ta reda på vilka produkter som hon inte kan vara utan!

Vanessa Hudgens är så på trenden för hösten. Hon är kärleksfull en mörkare läpp utseende. "Jag har gjort en hel del djärva läppar den senaste tiden. Det är så roligt jag känner speciellt med kort hår är det ett sådant uttalande och det är bara kul - jag älskar det! Jag älskar att leka med färger ", säger Vanessa. "Jag har gjort nyligen den djupa bourgogne - plommon nästan. Eftersom med kort hår dess like finns inte så mycket du kan göra. Men en sak jag älskar är den 20 och 30-talet, så som jag har gjort fingret våg och en bra plommon läpp och det är väldigt of-the-eran och det är kul. "

Vilka tre produkter kan hon lämnar aldrig huset utan?

1. Neutrogena MoistureShine läppglans : "Den är verkligen söt och har en vacker skimmer som du kan bära under dagen eller natten", säger Vanessa.

2. Neutrogena SkinClearing Blemish Concealer : "Det är fantastiskt att du kan lägga det på och det är concealer, men samtidigt är det att ta hand om några fläckar som du kan ha. Så du är omfattande och behandlar på samma gång, vilket är awesome. "

3. Neutrogena Healthy Skin Custom Glow Blush & Bronzer: "[Den rodna & bronzer] är fantastiskt eftersom min handväska är en sådan oreda - att ha denna konsoliderade gör saker mycket lättare att hitta."

Vilka är dina tre skönhet måsten?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: