2011-09-11 / 00:07:47
0

Justin vill gifta sig när han är 25

Justin har alltid sagt att han vill gifta sig ung, men nu har han faktiskt sagt att han vill gifta sig när han är 25.! Tror du han kommer att vigas med sin nuvarande flickvänn Selena Gomez?

Trots att han är en av de mest framgångsrika tonåringar i världen, är allt Justin Bieber verkligen vill ha är en egen familj! Den 17-årige rockstjärnan öppnade nyligen upp sig i två olika intervjuer och avslöjade några överraskande nyheter - han är redo att gifta sig snarare än väntat!

När han tillfrågades av WWD vart han ser sig själv inom de kommande åren, räknade Justin enligt uppgifter på fingrarna innan han svarade detta:

"Ja, när jag är 25 eller 26, vill jag se mig själv, typ, gift eller börja letat efter en familj. Jag vill vara en ung pappa. Jag vill kunna ha gjort vad jag ville göra - att bli framgångsrik, att göra en film eller vad som helst. Men om tiden är rätt, kan jag definitivt gifta mig vid 25"

Han la till snabbt: "En sak - jag är inte ute efter att gifta mig nu."

Justin mamma, Pattie, var bara 18 år gammal när hon blev gravid med sin son, så det är inte förvånande Justin vill bli en ung pappa - vi undrar bara om han hoppas på att det kommer att hända med hans flickvän, Selena Gomez.

"Jag vet inte. Det känns som att, om det händer, händer det", sade han till Life & Style på Dolce & Gabbana är Fashion's Night Out event i New York den 8 september. "Just nu fokuserar jag på min musik, och jag känner att det går ganska bra. Jag trordefinitivt äktenskap - men inte någon gång snart."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: