2012-08-29 / 15:54:51
0

Intervju Med Ashley Benson Om Spring Breakers


 

JJJ: Tidigare i år avslutade du inspelningen av din kommande film, “Spring Breakers”, var det en rolig utstickare från din “PPL”-karaktär?
Ashley Benson:
 Ja, det var det. Det var en sådan fantastisk upplevelse. Det var uppenbarligen något väldigt annorlunda från allt jag gjort tidigare. Det är lite mer kontrast och lite mörkade och jag spelar en galen karaktär, men det var kul för att jag har alltid spelat samma karaktär genom hela min karriär. Den här rollen är den rollen jag har investerat mest tid i.

JJJ: Har du någon favorit scen?
AB: Jag tycker alla scener var väldiga roliga att filma. Jag fick bära vapen en hel del så att spela in rånarscenerna var nog roligast.

JJJ: Är du förväntansfull eller nervös över att fans ska se den?
AB: Jag ser väldigt mycket fram emot att människor ska få se den. Jag tror den kommer chocka många fans. Mina fans är framför allt tonåringar eller yngre så många av dem kommer inte kunna se den, men jag tror att de som kommer få se den kommer gilla den. Det är definitivt en film som chockar, men det är gjort på ett bra sätt.

JJJ: Kommer du och de andra skådespelarna att åka till filmfestivalen i Venedig?
AB: Jaa, vi kommer åka till Venedig i slutet av den här månaden för att gå på festivalen och sedan kommer vi åka till filmfestivalen i Toronro så vi kommer premiärvisa filmen väldigt snart. Jag kan knappt vänta!

JJJ: Har du sett filmen än?
AB: Jag har sett den och den är helt fantastisk så jag kan knappt vänta på att få se den med människor runt om kring så jag får se deras reaktioner. Jag är väldigt exalterad!

JJJ: Vad gjorde du, Selena Gomez och Vanessa Hudgens för något roligt när ni inte filmade “Spring Breakers”
AB: Vi spelade in den i Florida och det var väldigt tråkigt. Vi filmade i en stad som hade få ställen att besöka, men där var ett par ställen för äldre människor (skrattar) så vi gick till restaurangen och sedan umgicks på hotellrummen. Vi gjorde inte så mycket. Vi arbetade på helgerna så vi hade inte mycket tid över, men vi hittade den här coola vintage butiken och jag och Vanessa besökte den ett flertal gånger.

JJJ: Var du obekväm med att vara i badkläder under större delen av inspelningen?
AB: Ja, jag var väldigt nervös innan inspelningen och jag var orolig över det. Jag pratade med Harmony [Korine - regissören] om det, men han sa, ‘Du behöver inte bli uppstressad över det. Ni spelar college-studenter i filmen och ingen har en perfekt kropp!’. Harmony ville verkligen att det skulle se ut som att vi var berusade och festade hela tiden. Det pga av att det var vad de gjorde hela tiden. Han ville inte att vi skulle ha en perfekt kropp.

JJJ: Det låter som att det ledde till att det blev ett mindre tryck på dig.
AB: Ja, för när jag kom till inspelningsplatsen kände jag mig mer bekväm. Jag menar, varje gång du har på dig badkläder så är du alltid självmedveten för att människor kommenterar hur du ser ut, men Harmony gjorde att vi alla kände oss bekväma. Det som var bra var att jag, Vanessa, Selena och Rachel kände oss alla bekväma med varandra och ingen kommenterade hur någon annan såg ut. Det var en bra grupp av tjejer att umgås med. Vi sa alla, ‘Vi bryr oss inte om att vi inte är perfekta, vi är inte perfekta’.

JJJ: Var du vänner med några av tjejerna innan inspelningen?
AB: Jag och Selena var vänner innan och jag har känt Vanessa under en längre tid, men vi har inte umgåtts så mycket och sedan träffade jag Rachel under inspelningen. I filmen ser det ut som att vi har känt varandra i flera år och vi kommer så bra överens så det här var den roligaste filmen jag har spelat in. Det var coolt hur nära vi kom varann.

Källa; www.breakingfree.se 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: