2012-02-11 / 13:22:58
0

Intervju med Austin Butler


Bilder på när Austin Butler kysser en bikini-klädd Vanessa Hudgens under deras semester på Hawaii lades upp på Internet i januari och medan Austin förstår att paparazzis är en del av kändisskapet är “Switched at Birth”-stjärnan fortfarande obekväm med att de gör intrång i hans privatliv.

“Jag är en väldigt privat person…och jag är fortfarande väldigt blyg – det är en sådand privat sak”, berättar den 20-åriga skådespelaren för AccessHollywood.com:s Laura Saltman i samband med en intervju på inspelningsplatsen för “Switched at Birth” på tisdagen när han fick en fråga om de heta bilderna med flickvännen Vanessa Hudgens. “Det är något som är oundvikligt.”

“Det hör till så jag kan inte klaga, men det är stort intrång”, tillägger han.

Skådespelaren som rapporterades börja dejta “Journey 2: The Mysterious Island”-skönheten i september säger att han och Vanessa inte var medvetna om att deras intima stunder på stranden blev fotograferade.

“Vi var på ett privat hotell så du tror att de inte kommer vara där, men det händer ändå”, säger han. “Ibland kan du se fotograferna vid några tillfälle under dagen, men sedan är det stunder då de är så långt borta att du inte vet att de är där”.

Även om bilderna var upprörande säger Austin att paparazzi-bilderna inte kommer ändra hans beteende.

“Du kan välja en väg och inte leva ditt liv överhuvudtaget – många skådespelare gör det och de lämnar inte ens deras hus – men det gör att livet blir tråkigt att leva. Du kan inte gå ut, du kan inte hålla din flickvän i handen, du kan inte göra några av dessa saker” förklarar han. “Så jag försöker hitta balansen. Jag försöker bara vara lycklig och leva i nuet och inte bryr mig om vad andra människor tycker”.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: