2012-02-18 / 16:35:38
0

Intervju med Vanessa

Vanessa om inspelningen av “Journey 2: The Mysterious Island”:

“Det var extremt och otroligt roligt att spela in den här filmen. Jag förstod att det skulle bli kul, eftersom inspelningen ägde rum på Hawaii och arbeta med en sådan här fantastisk ensambel. Jag förstod inte förrän jag var där [Hawaii] att det skulle vara så här roligt. Att arbeta med den här ensambeln var  fenomenalt”, delar den unga skådespelerskan med sig.

Om Dwayne Johnson och Luis Guzmán:

“Dwayne Johnson är så rar, han är så rolig och omtänksam. Luis Guzmán blev som min andra pappa och det blev ett tumult att arbeta med honom. Varje dag improviserade han och gjorde att att alla fick vara beredda”, delar hon med dig.

Om Michale Caine:

“Micahel Caine är sedan legend och en av de trevligaste männen jag någonsin har träffat. Han är så entusiastisk när det gäller arbete vilket är väldigt inspirerande att se därför att han har gjort många fantastiska saker och är fortfarande extremt passionerade när det kommer till arbete”, säger hon.

Att se “Journey 2″ för första gången:

“Jag gillade verkligen att se den och jag och Josh såg den slutgiltiga versionen i Melbourne, Australien i samband med världspremiären. Jag satt på helspänn hela tiden och jag hoppade till och med till när jag visste att saker skulle poppa upp. Det var väldigt kul!”.

Om “Gimme Shelter”:

Jag gjorde ett par filmer efter “Journey” och en av dessa heter “Gimme Shelter”. Det är på sätt och vis min första riktiga tunga dramatiska roll. Jag förvandlades till den här hemlösa, gravida tonåringen som får kämpa för hennes överlevnad och sitt barns liv. Det är väldigt väldigt hård och intensiv film, men det var så roligt att få göra den”, berättar hon.

Om “The Frozen Ground”:

“Min karaktär är den som lyckades rymma och faktiskt hjälpa till att lösa fallet och sätta mördaren bakom galler, där han fortfarande sitter idag. Det är en fantastisk skådespelar-ensamben och det var en galen erfarenhet att filma i Alaska. Jag fick arbeta med Nick Cage, John Cusack och 50 Cent och det var väldigt roligt att få pusha mig själv längre ännu en gång”, säger Vanessa.

Om “Spring Breakers”:

“Jag får äntligen ha min college vårlovs upplevelse”, säger hon med en svindlade förväntan. “Men det blir inte vårlovet som min karaktär har planerat. Det blir lite våldsamt och extremt vilt, men det blir en rolig resa. Det bli lite som en spin på hur du ser college killar släppa loss och nu får du äntligen se tjejernas vilda framfart.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: